madzhy wrote:maksis wrote:dabūtu par sevi dzirdēt ne visai patīkamas lietas.
Un kopš kura laika tas būtu normāli?
Vetārsta un klienta saskarsmē? Vismaz es vedu savu suni pie ārsta tad, kad man viņu vajag ārstēt, nevis klausīties ārsta subjektīvās refleksijas par savu personību
Visu šo lasot piekrītu FANE pēdējam postam. Ārsti, tāpat kā jebkuru citu profesiju parstāvji, ir cilvēki. Arī es neticu, ka cilvēks, kas izvēlējies mācīties un strādāt par vetārstu, varētu tā rīkoties ar kaķa līķīti. Turklāt tās smīnīgās spindzeles "liecība" arī manī ticību nevieš. Man arī ir bijuši klienti, pret kuriem neesmu izturējusies tik jauki, kā gribētos, bet ir arī tādi klienti, kas ir bezgala laimīgi par manis sniegtajiem pakalpojumiem un sadarbību ar mani.
Vai tu, madzhy, ja, piemēram, būtu.. nu es nez.. sistēmu administrators, vēlētos saņemt zvanu 6dien 8:00 no uzņēmuma darbinieka ar teikstu "a kā lai e-pastam pievieno failu?"? Vai arī tu tomēr būtu nedaudz īgna?
Ja cilvēks dara savu darbu, tas nenozīmē, ka viņs tev ir kaut ko parādā. Tā ir vērtību apmaiņa - viņa darbs pret tavu naudu, nevis par piecīti tu vari nopirkt visu viņa laiku līdz mūža galam un viņam jābūt laimīgam, ka tu vispār viņam pievērsi savu šausmīgi īpašo uzmanību.
P.S. Klāt nebiju, tātad nespriežu, un jau kādu laiku cenšos nepiespriest nāvessodu cilvēkam, par kura vainu "viena tante teica", jo var gadīties aplauzties.